12.02.2011

Atelierul de Teatru: "Jucarie vie".

Hai sa ne jucam iar de-a un joc ce suna cunoscut, dar e tot timpul nemaiintalnit cand in chestiune sunt implicati copii cu neastampar creator. Am luat cuvintele "jucarie vie" si am asteptat sa se intoarca niste povesti cu ele, insotite fiecare de un desen. Initial am filmat descrierile de tema cu gandul sa le transcriu cat mai fidel in alb pe negru, pardon, negru pe alb. Insa acum imi dau seama ca as stirbi un mare farmec, din acela necautat cu lumanarea, ci rasarit natural pe firul prezentarii. Nu se poate transcrie freamatul asa de cuceritor al lui Bogdan care nu-si gaseste locul de emotie, gingasia si impreunarea serioasa a mainilor de Ileana, implicarea entuziasta a lui Andrei, seriozitatea lui Radu in implinirea misiunii sau imprevizibilul din gesturile lui Matei. De aceea, voi atasa varianta miscatoare, asteptand reactiile parintilor, autori fizici ai acestor inventatori, sa-mi spuna daca vor sa sterg cu radiera micile filmulete. Eu voi fi ascultatoare.
1. Ileana Iacob  
Ileana Iacob, 6 ani impliniti



2. Bogdan Cristea 

Bogdan Cristea, 6 ani sambata asta



3. Andrei Cristea 

Andrei Cristea, 7 ani



4. Radu Ionescu 

Radu Ionescu, 8 ani



5. Matei Stamo
Matei, fiind pictor in mare parte a timpului, ne-a adus mai multe desene, unele cu poveste foarte originala, altele cu mister, unele descriptibile, altele de nepretuit (adica nu aveau un pret atasat). De la el am inteles ca: cu cat e mai mare desenul, cu atat e mai scurta povestea...Il las pe el sa va spuna ce si cum. Sustinator intai si apoi operator de imagine: Rares.


Update:
Va mai daruim trei povesti create de copii de mare delicatete. Bucurati-va de ele!

6. Rares Copilu

Un arici si-un iepurici la Rares (4 ani) in poveste


7. Ana-Maria Hangu


Ana- Maria (4ani) si culorile curcubeu


8. Ioana Ionescu
O mama, un catel, o Ioana (6 ani) si foarte mult albastru
Multumesc, copii dragi!

Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...