1.19.2018

Atelierele Creative Imaginario IV: Povestea semnelor cu Monica Andrei Coconu, 3 martie 2018


Monica Andrei Coconu este profesoară de engleză la British Council. Dar nu în calitatea aceasta am invitat-o. Ci pentru că Monica e printre puținii oameni mari care învață tot timpul și se minunează. M-au mirat și pe mine săpunurile cu tot felul de mirosuri și forme, făcute de ea, cremele fine și pline de prospețime pe care a învățat să le facă în căminul ei. Am chemat-o anul trecut să ne arate cum e cu săpunul, dar mi-a explicat că nu e treabă de copii. Când am văzut că acum și-a cusut o ie întreagă cu mânuța ei, vă închipuiți că iar am început să mă leg la vorbă cu ea:) Uite că a acceptat!

”Un atelier pentru mâini harnice și iubitoare de povesti. Vom coase povești cu semnele noastre românești și trainice. Povesti despre cer, pământ,ape și viata noastră cu ele.
Vom desena semnele pe un tricou (pe care vă rog să-l aduceți de acasă) și le vom coase conturul cu lănțișor.



Curajoșii să aibă măcar 8 ani și să vină cu răbdarea la ei.

Eu sunt abia de un an îndrăgostită de cusut, gratie doamnei Ioana Corduneanu și comunității de excepție care s-a format prin efortul ei si al echipei care o sprijină. Tot Ioana a făcut si acest vis posibil: a creat sabloanele semnelor pe care le vom coase (www.semnecusute.ro).


Mi-am cusut o ie si acum făuresc încă una, cu o mirare nouă, care îmi alină sufletul și setea mea de românesc adevărat și curat.”

Vă așteptăm cu drag!

Adresa este str Ionescu Gion 13A
Sâmbătă, 3 martie: 17,15 - 18,45
Tarif: 40 lei/copil (dacă doresc să rămână și părinții la lucru, vor achita numai 20 lei/adult)

Nu uitați tricourile!

Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...