7.04.2011

Atelierul de Poveste:Ce-mi place-mi place!

Povestitor: Bogdan Cristea, 5 ani





A fost odata o gargarita care mergea, mergea, mergea, pana a dat peste o pisica.


-Ce faci, pisicuta?


-Ei, ce sa fac?


-Ce cauti, ca nu mi-ai spus inca?


-Soricei.


-De ce mananci soricei?


-Asa. Sau pasari.


-De ce mananci si pasari?


-Asa imi place mie. Ce sa mai mananc?


-Mancare de pisici. Am vazut eu un magazin pe-aici.

Dupa aceea a venit Sacalul.


- Ce faci, Sacalule? intreaba Pisica.


-Ce sa fac, nu gasesc nimic, padurile sunt pline de oameni...cum sa scap eu de ei, ca nu mai pot de oameni?


-Cum scap eu de oameni? Ma prefac ca sunt buna, zice Pisica.


- Asa o sa fac si eu. Pa, Pisicuta!


Pisica se plimba, se plimba, se plimba (fara Gargarita, care a plecat in treaba ei).


-Ce sa fac eu pe-aici? Nu stiu ce sa fac. Ma gandesc...Aici nu e niciun soricel, nicio mancare, nimic! Pentru pisici. Nicio minge...Cainii or sa alerge dupa mine...Oo! Daca ei sunt langa mine, sa ma atentionati!


(Bogdan cauta un caine. N-avem! - Prefa-te ca sacalul ala e un caine. Vezi ce idee buna am, mai spune Andrei)


Da, si vine un caine foarte mare.


-Of, ce sa fac eu cu Cainele langa mine? Uite ca se duce dupa minge.


(S-a pierdut mingea. O cautam)


Dar mingea s-a dus apoi poing, poing, pana la Pisica.


-Ce-mi place, -mi place! Tra la la!


Dar a pierdut si ea mingea si a ajuns in padure, unde s-a intalnit cu un iepuras.

-Buna, Iepurasule!

-De ce zici "buna" ca nici nu ma cunosti?


-Asa, ca sa te salut si eu...Vrei sa fim prieteni?


-Da.


Asa. Si s-a terminat povestea.

Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...