7.04.2011

Atelierul de Poveste: Pe o strada de vis.

Povestitor: Ileana Iacob, 5 ani
Mingea: - Boing, boing, BOING!
Bivolul: - Ce-ai patit, mai? Ce esti in strada mea de vis?
Mingea: - Pai am vrut si eu sa ma plimb! Niste copii m-au pierdut si acum ii gasesc (adica ii caut) pe ei. Ma duc la ei...(pleaca)




Un melc: - Vreau si eu sa gasesc o minge.



Bivolul: - Dar prietenul meu?



Melcul: - Prietenul tau?



Bivolul: - Ok, o sa-ti aduc un prieten. (intra un raton)



Ratonul: - Buna, ce faci? Vreau sa-ti spun ceva: vrei sa fii prietenul meu?



Bivolul: - Hapciu! Am luat raceala de la tine!

Ratonul: - Cum sa iei raceala de la mine daca eu nu sunt bolnav? Hapciu! Ah, ce bolnav sunt!Chiar sunt bolnav...Ma duc sa aduc o minge. (vine mingea)


Bivolul: - Aoleu, tu esti? Iarasi? (mingea iese, bivolul dupa ea. Apare o floare)



Floarea Soarelui(canta): - Ce bine-mi pare ca sunt infloritaaa! Suunt inflorita!
Narcisa: - Vai mie, ce mi s-a intamplat! Sunt o floare, dar nu asa de frumoasa!


Floarea Soarelui: -Te ajut eu. (ies. Apare o broasca)



Broasca: - Oac, oac, OAC! oac, oac, oac! (iese, apare o bufnita)

Bufnita: - Vai de mine, cine a tras sunetul asta ingrozitor? (iese. apare o fetita cu mingea)


Fetita: - Mingea mea! Mingea mea!



Si s-a terminat povestea.



Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...