3.27.2010

Te spun!

- Ai adus papusile?
- Mie sa-mi dai Zana!
- Ba mia o sa-mi dea Zana!
- Eu o vreau, le acopera Sasha pe toate, dupa ce pune stapanire pe sediul papusilor.
Din rucsac iese Iepurele (foarte posibil sa fie chiar iepurele lui Nichita cel iesit din tabla) si declara:
- Zana zice ca nu vine, ca daca nu va puneti de acord ea nici nu are de gand sa apara.
- Bine, bine, se decide Sasha fulgerator. Alexia e prima ca e cea mai mica, Cosmina a doua si eu a treia…
Se dau oaresce semne de multumire, numai ca numarul doi sa fie neaparat numarul unu! Dupa o prealabila plonjare in rucsac in interes de consultari, Iepurele anunta ca situatiunea ramane neschimbata:
- Nu vrea. Zice ca pana nu se face armonie, nu vine.
Cosmina se uita incruntata direct in ochii lui de plastic si striga:
- Te spun la Doamne-Doamne!
- Ba eu te spun, sare de colo Iepurele cu pantalonii foarte verzi.
- Atunci te spun la Georgeta.
- Si eu!…Cine e Georgeta?
- Georgeta care ne face de mancare.
Daca nu se baga Sasha, salvator, cu explicatiile curios de rabdatoare pentru mintea ei in neastampar, Cosmina m-ar fi spus la tot universul.

Dar ce bucurie sa fii “spus” la Dumnezeu!
Mai conteaza pentru ce?

(Ligia Tonita)

Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...