10.24.2009

Atelier de teatru: 5 cuvinte si-o poveste

Fularul magic

A fost odata ca niciodata o printesa numita Melisa. Ea era inchisa intr-un turn la marginea orasului de Calindor, un elf rau care o furase de la parintii sai. Ea era trista, iar singura sa prietena era veverita Tina care locuia in copacul de langa turn si din cand in cand ii mai aduce Melisei alune si afine din padure. Cele doua sunt foarte bune prietene si vorbesc in fiecare seara. Intr-o zi, Calindor ii aduse printesei cinci saci plini fiecare cu lana si a pus-o sa croseteze un fular lung care sa ii tina cald lui atunci cand va veni iarna. Imediat ce Calindor pleca pleca, melisa o chema pe Tina si ii spuse:
- Ma apuc sa crosetez fularul, iar atunci cand va fi gata, o sa il lasam in jos si o sa fugim in parcul statuilor. Acolo este o poarta magica, care duce spre taramul meu. Esti de acord?
- Desigur, dar eu unde o sa locuiesc?
-Cu mine in castel! Mama, tata, eu si surorile mele o sa te ingrijim si o sa te iubim. Si o sa ne plimbam amandoua cu iahtul regal pe Oceanul Indian. O sa ne distram de minune. Deci esti de acord? Te rog spune da!
- Bine, sunt de acord, dar acolo aveti copaci si veverite?
- Desigur, si acolo mai am o gramada de animale si o umbrela magica ce te duce unde vrei tu in viitor.
- Si atunci de ce nu o folosesti acum?
- Pentru ca e la mine in palat. Gata, am terminat fularul, hai sa fugim, Calindor doarme.
Atunci au plecat amandoua si au ajuns in care locuiau parintii Melisei.Amandoua au fost foarte fericite, iar povestea s-a sfarsit si am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa. Si am incalecat pe-o capsuna si v-am spus o mare si gogonata minciuna.
(Cristina Melinceanu,11ani)

Fantana magica
Traia odata un imparat care avea trei baieti. In gradina imparatului era o fantana la care nu puteai sa ajungi. Baietii cei mai mari au incercat,dar au esuat.Al treilea a incercat si el. A ajuns in zbor in gradina palatului, pe spatele unui dragon. Odata ajuns, s-a facut nevazut dupa un scaun de langa fantana. Soarele si luna stateau impreuna pe cer. Cand fiul cel mic a incercat sa atinga fantana, aceasta a intrat in pamant. Bietul baiat a ramas trist. Munca lui nu a fost rasplatita cu nimic.
(Octavian Manea, 13 ani)

Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...