6.17.2009

DUREREA DE DINTI


Ingerasul meu
fii mereu lumina
drumul meu cu tine
fie-mi o poveste
despre cum bunica

seara, dupa sobă,
din degete calde
însiră spre mine
cărări de iubire



Eu sunt o mamica. Si vreau sa va spun o poveste adevarata, despre mine si copilul meu. Nu imi doresc sa va trezesc amintiri neplacute, dar se poate sa va fi durut vreodata maseaua. Da?… Atunci stiti cam cum e… Dar daca v-ar durea câteva zile în şir? Asa era cu copilul meu!Zile în sir, nopti de-a rândul. Sufletul meu plângea mai tare decât ochişorii lui. Nu mai aveam ce sa-i dau, nu îi mai trecea cu nimic. Plângeam si eu, plângea si el… A treia noapte, plângea în somn, pentru ca era foarte obosit si nu mai putea tine ochisorii deschisi.I-am luat capul in miinile mele, i-am cuprins obrajii fierbinti de durere si nesomn si am rugat îngerul sanatatii sa ma ajute.Nu inţelegeam de ce nu îi trece, de ce trebuie sa îl doara asa de mult.Am vorbit cu Dumnezeu, cu îngerasul lui alaturi. I-am zis - Doamne, Te rog sa îi dai somn cu vise frumoase, Te rog sa îi dai o noapte linistita. Si Te mai rog sa-mi dai mie durerea, eu pot sa o duc, pot sa o înteleg. El este prea mic. Asa, cu îngerasul lui, m-am rugat câteva minute în sir. S-a auzit un suflu usor, cel mai frumos oftat pe care l-am auzit vreodata. Copilasul meu dormea…Visa frumos…Dragi copii, din clipa aceea, pâna spre dimineata, m-a durut o masea ca niciodata în viata mea.Si stiţi ce?A fost cea mai grea si mai placuta durere.
Pentru că, lânga mine, copilul meu dormea şi visa frumos…

Florentina TONITA

Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...