6.30.2009

COPIII AU CUVANTUL


"Inima mamei mele este larg deschisa, de aceea nu are nevoie de cheie"(Clara,4ani)


Lea ii spune bunicii sale,care noaptea nu vede prea bine:"Uita-te la stele si apoi o sa vezi"(Ludivine,3ani)


Dupa ce iesise la o plimbare cu tatal ei, la caderea serii: "Mamico,mi-a placut sa plimb stelele cu tata."(Audrey,2ani)


Lui Loic ii umbla, probabil, prin minte, o melodie. Deodata, cu un aer surprins,ii spune tatalui:"Tata, creierul meu canta!" (Loic,4ans)


Matusa lui Cyrielle ii vorbeste in soapta, sa nu o deranjeze pe sora care citeste, insa Cyrielle nu intelege nimic: "Dar vorbeste cu vocea de afara!" (Cyrielle,5ans)


"Dragostea este atunci cand dintr-un sarut se fac stele in cap."(Magalie,6ans)


"Dragostea este atunci cand Mama gusta din cafea Tatei ca sa fie gustoasa."(Julian,4ani)


"Pentru ce traim?...Am gasit: ca sa iubim! " (Antonin,8ani)


Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...